Sivut

04 marraskuuta 2014

Madaran 24h ale!

Jotain ihan muuta! Poikkeushan vahvistaa säännön (miksi muka?), joten poiketaan aiheesta ihan kunnolla.

Madaran verkkokaupassa on ylihuomenna, torstaina 6.11. KAIKKI yksittäiset Madara organic skincare tuotteet -40%! Alkaen siis keskiviikkoiltana tasan puoliltaöin ja kestäen tasan 24h.  Yli 30 euron tilaukset tulevat kotiin vielä ilman postikuluja. Lisätietoja TÄÄLTÄ.

Madara on ollut mulla käytössä melkein vuoden ja alla näkyvä setti on vakioitunut tämänhetkiseen käyttöön. Mun herkkä, mutta rasvoittuva sekaiho kehittää niin näppylöitä kuin jotakin allergista ihottumaa (ilmeisesti) synteettisistä puhdistusaineista. Ainakin näillä olen sen saanut rauhoittumaan. En täysin, mutta paljon paremmaksi. Madara on luonnollista ekokosmetiikkaa, muttei täysin luomua. Luomua on kuitenkin ainakin osa raaka-aineista. Mun käyttämissä tuotteissa luomun osuus vaihtelee välillä 15-71%.

Edit: Sitä piti vielä sanoa, että aletuotteita on rajallinen määrä, joten kannattaa olla kärppänä paikalla, jos haluaa varmistaa jonkun tietyn tuotteen saamisen!



Parempaan saumaan tämä ei voisi osua. Kuten kuvasta näkyy, mun kasvovesi on enää helmi purkin pohjalla. Kuvassa näkyvät kasvosaippua (siis tuo palasaippua) ja sävyttävä päivävoide on olleet mun erityisiä suosikkeja. Kasvosaippua on ensimmäinen kokeilemani kosmetiikka, joka tekee mitä lupaa: kirkastaa ihoa päivä päivältä.  Kasvovesi ja pihlajavoide on olleet ihan ok. Ei mitään valittamista, muttei mitään tajuntaa räjäyttävää mahtavuuttakaan. Kaikissa plussaa hyvistä ja ainakin omaan nenääni miedoista tuoksuista.

//Ihan puhtaasta innosta ja halusta jakaa hyvä alevinkki. Tällä ei siis ole mitään kaupallisia  yhteistyökytköksiä Madaraan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti